by amanda

|
hejhej, filmen var skit bra. men den var skit läskig (a) huvudperson dog såklart inte fast hon var skit nära på att göra det, precis som matte säger " huvudpersonen dör aldrig " så sant så sant : ) efter filmen kunde jag verkligen inte sova, jag låg och läste och smsade sen släckte jag och slutade smsa för alla andra sov typ -.- aja jag var vaken till halv 6 på morgonen och gick upp halv 8. började nämnligen halv 9 idag : ) filippa mötte mig och sen gick vi till skolan, när vi kom dit så hade vi precis börjat och första lektionen var att skriva någon planering . vid 10:15 gick jag lippa max och matilda till skolsyster för att ta sprutan mot röda hund, mässlingen och påssjuka tror jag. jag var skit nervös hela dagen men när jag väl skulle ta den så kändes det inte ens :s fast filippa fick skit ont, och några andra också för dom spände armen. nog med det, efter sprutan fick vi sitta i ett rum brevid och vila, dricka saft och äta kakor : ) efter det gick vi tillbaka till klassrummet igen och då hade vi spanska. fast vi var hos syster i 45 minuter så det var bara 10 min kvar på lektionen när vi kom tillbaka. och vi har egentligen spanska i en timme och 30 min : ) aja men när vi slutade hade dess och linn kommit till våran skola, så jag och lippa sa hej till dom och sen skulle vi in till stan. när vi stog på perrongen och tåget kom så orkade vi inte åka till stan så vi tog tuben till hammarbyhöjden och mötte tuben på skarpnäck där för vi hade precis missat den som kom till kärrtorp. aja, men när vi kommit till bagis så gick vi till ica och köpte mjölk, ägg och mjöl för vi skulle göra pannkakor. när vi kom hem så gjorde jag en ny header och filippa gjorde pannkakorna. vad tycks om den nya ? det var inte menningen först att den skulle bli så men det såg så konstigt ut med den jag tänkte ha. vi har som sagt nyss ätit pannkakor och nu sitter vi framför datan. jag tror att vi snart ska ut och göra något. men jag skriver mer ikväll, vi får se.  föresten så komenterade någon att jag skulle lägga in en ensam bild på fanny så här kommer två, visst är hon söt ? pussar amanda <3
 
Anonym

hah mhm .

är det patrik rydbergs flickvän ????! :')

Anonym

/ hon som ville se fanny

Anonym

har fanny blogg ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: