by amanda

|

jag kom hem för en timme sen, men jag orkade inte skriva blogg direkt för jag är inne på våran gamla data och den är skit seg. för jag fick inte den andra datan för den hade karro -.- när jag kom hem gjorde jag potatis bullar och åt dom framför datan : ) efter det hade mamma och karro köpte bullar så jag åt en. nu sitter jag framför datan igen och har preics prata med angelica i telen i typ 45 min, men vi la på för att jag skulle blogga men jag ska ringa när jag bloggat klart. imorgon allihoppa ska kanske jag annie tilda elin och lippa ha allahjärtansdag middag i förskott. fast det är inte säkert efter som annie är halv sjuk, lippa också fast hon vägar vara hemma från skolan -.- och tilda ska till skolan imorgon så vi får väl se om vi tar det imorgon eller nästa fredag. vi ska i allafall vara hemma hos elins pappa där vi är ensamna till klockan 11 tror jag. sen blir vi hemskjussade av hennes pappas flickvän titti : ) men har vi inte middag är jag väl med dom eller går hem. vi får se, sen kanske jag ska sova med hanna på lördag. men jag skriver mer imorgon om jag hinner, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: