by amanda

|
jag kom precis hem från sjuka tilda. hon har vart sjuk sen i måndags ( tror jag ) men jag saknade henne så mycket så jag var bara tvungen att träffa henne. vi kollade på tv och var inne på datan, men tyvärr så hade jag inte tillfälle att skriva då '/ vi chattade också väldigt mycket med leon, efter ett långt bråk med honom. det var över 2 månader jag träffade honom.. men vi bråkar inte längre. det tycker jag är bra, men det kommer säkert dröja innan vi kan glömma det som varit. som sagt, man kan inte vara osams förevigt när man stått så nära som vi gjorde. vem vet, vi kanske får tillbaka tiden igen eller kanske inte : ) jag gick i allafall hem till pappa idag också för jag orkade inte gå hem ännu. karro är frisk men jag stannar här en stund i allafall och så går jag hem senare. filippa och jag ska till örebro på sportlovet också ! det ska bli sjukt roligt, vi ska få sova i hennes pappas tjejs lägenhet ensamna en eller flera nätter så det ska bli jätte mysigt ! men nu måste jag gå, jag skriver mera när jag kommer hem. pussar amanda <3
linda.

vill träffa dig snart =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: