by amanda

|
hej alla söta : ) idag skulle jag och elin vara, jag vet inte vad vi exakt skulle göra men hon kommer till mig på morgonen och frågar och filippa får vara med. det var ju helt okej, men jag vart ganska så jävligt irreterad på dom för de bestämmde vad dom skulle göra tillsammans när det var jag och elin som skulle vara från början. så jag hade verkligen inte lust att vara med dom, speciellt inte för att de sa att dom skulle in till farsta och jag orkade inte det. så när vi slutade sa jag att jag skulle gå hem, elin sa okej ( ?) och filippa försökte få mig att stanna kvar. men jag orkade bara inte. jag gick istället hem till pappa fast jag är hos mamma. men både syster och mamma är sjuk och hemma så jag stannar kvar här en stund. jag vill bara inte bli sjuk !!! jag hatar det, snart ska jag äta något men jag skriver mera ikväll. pussar amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: