by amanda

|
hejhej, nu har jag precis kommit hem. jag har vart i hammarbyhöjden med lippa annie och elin. tilda är tyvärr sjuk, så krya på dig älskling. när vi är påväg dit så ramlar jag och slår i armen så jag har typ skit ont nu '/ men precis när vi ska börja klättra upp så ringer denise och säger att linn blivit påkörd och vi trodde inte direkt på det för dess lät fett oseriös men vi sprang dit i allafall ifall det liksom hade hänt. men när vi kom dit så hade dom med sig en gammal cykel typ (a) linn låg på en bänk och dess satt framför och höll i en krycka. linn hade typ bandage på benet och ritad ögonskugga i ansiktet som blåtira. haha det såg faktiskt nästan verkligt ut men ändå inte : ) vi tänkte sen gå tillbaka men jag orkade inte och hade skit ont i armen så jag åkte hem. på tuben var emma så jag tog sällskap med henne nästan hela vägen till mig för hon skulle till sin lillasyster och hämta sina nycklar. efter det gick jag hem och nu är jag hemma. karro är här med en kompis och dom har datan så jag har hennes. dagens bilder kommer senare : ) men nu måste jag gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: