by amanda

|
filippa gick för en stund sen, hon skulle hem till annie och sova där. jag orkade inte följa med så jag stannade helt enkelt hemma. jag ska nog göra det resten av kvällen fast jag är väldigt sugen på att gå ut, men jag orkar inte blöta ner skorna igen. men vi får väl se. pappa kommer inte hem än, han är kvar i norrtälje. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men här kommer två bilder på mina nya tofflor som jag och lippa fick likadana av perre. och en på min outfit idag. jag har bara på mig mjukisbyxor för jag orkar inte sätta på mig något annat och jag har ändå bara vart på landet och hemma, men nu ska jag göra en ny header. pussar amanda <3
byxor : ksss
linne : jc
tjocktröja : ?
på fötterna : tofflorna  :)
 
linnea

vad mysiga tofflorna såg ut att vara!!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: