by amanda

|
jag och filippa kom precis hem från landet. där var vägarna verkligen hala som fan, det var bara is. igår kväll var vi bara hemma, gjorde korsord och kollade på tv. först såg vi melodifestivalen och sen såg vi rosa pantern. efter rosa pantern såg vi en stund till på tv sen gick vi och la oss i sängen och pratade. en stund senare somnade vi. på morgonen nästa dag vart vi väckta av att det var frukost så vi gick upp och åt. efter det gjorde vi oss i ordning och sen gick vi ner till stranden och tog lite bilder. efter det gick vi vidare bort mot mitt hus som ligger 5 min från farmors. där kollade vi igenom huset och sen gick vi ner till hamnen och gick på isen. det var skit kul och inte alls halt. men efter en stund kom dom och hämtade oss för att åka hem. egentligen hade vi tänkt att åka tillbaka till norrtälje men vi orkade inte så vi åkte med farmor och perre hem. jag vet inte vad vi ska göra nu, karro har 3 kompisar här. vi ska väl kanske äta något men vi får se. här kommer lite bilder från resan :) men nu ska jag gå, pussar amanda <3
            
daniella

fina bilder!! hoppas ni hade det bra!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: