by amanda

|

du fick mig att gråta varje kväll, du fick mig att inte vilja leva mer.
du fick mig att må sämre än någon gång tidigare. du fick din chans
men du sumpade den, nu är det försent. jag är trött på alla ord och
bortförklaringar. stå för det du säger så står jag för det jag säger.
det hade inte behövt bli såhär, det var du som valde det inte jag.
jag fösökte men du vägrade. nu orkar jag inte längre, nu vet jag inte
om jag vill mera. men kom ihåg att jag aldrig kommer glömma alla
minnen med dig. om du verkligen vill att det blir vi igen och gör ditt
bästa och bevisar det kan jag lova dig att jag kommer ge det en chans till.
 men så länge du tvekar och är osäker, så kommer jag inte ta ett ända
till steg med dig leon. det hoppas jag du vet och förstår. </3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: