till dig älskling.

| Vardag

jag vet hur det känns, hur ont det gör. jag har själv varit med om det, det finns nog ingenting jobbigare. när den man gillar inte gillar en tillbaka utan sin bästavän. hur svårt det är att acceptera det. hur avundsjuk man blir bara av att höra talas om att de ska vara med varandra en dag. även fast man bestämmer sig för att sätta ett stopp och ge upp det man påbörjat så går det inte. man hatar sig själv för att man låtit det gå så långt. hur man gråter varje kväll och plågar sig själv för det som hänt. hur man berättar för sig själv hur mycket man skulle kunna göra för att få den man vill ha. men du ska veta att jag finns här för dig, jag vet vad du går igenom och hur ont det gör. det känns som om ingenting längre har någon betydelse men det går över. jag vet att det är dumt att säga så eftersom jag själv varit där. men det gör fakiskt det, tiden läker nästan alla sår och det är sant. du vet ju hur det var för mig och den jag gillade i över ett år. känslorna finns på något sätt fortfarande kvar fast jag inte vill. men älskling, jag vill att du ska veta att oavsett när det är. så fort du känner ångest och är ledsen så kan du komma till mig. jag kommer alltid att finnas här för dig, så som du alltid har gjort för mig.
jag älskar dig vännen !
Anonym

Bild ..?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: