tagen av nels.blogg.se

| Vardag
VAD HÄNDER MED DINA VÄNNER I FRAMTIDEN?
Ta fram mobilen och slumpa kontakt!

Alkolist: Ali
Påkörd:  Annika Ekman
Hockey star: Carin (farfars fru)
Rökmaskin: Danne Johansson
Innebandy proffs: Elvira Egarp
Nobelpristagare: Kusin
Snille: Felipe
Strippa: Fredrik Locknert
Fotomodel: Hanna bitch
Advokat: Ibbi
Sångare: Jimmy Sundin
Vinnare på bingo: Kantima sötnos
Uteliggare: fjortis danne
Fattig: Linus Sundin
Fotbolls proffs: Marco
Flickvän: Max Ronnefjärd
Pojkvän: Mommo
Stalker: Oliver Akermo
Bög: Petter Landelius
Oskuld tills 30+: Ronja flyborg
över 2 meter lång: Tage bästevän
Komiker: Yosra
Nästa Idol vinnare: Adam Ekhammar
Hippie: Amanda
Miljonär: Axel Odell
Blir kanibal: Cissi Ravenson


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: