svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
på 10:ende bilden är det du och ida ?
svar; nej det är jag & fanny :)
A N N A ♥

SV; Jo då det blev jag :) du har värsta fina bilden där man skriver kommentaren :)

Elin

Hallu sötan skulle du kunna hjälpa mig lite här, jag har ingen aning om vilken färg på tajts jag ska köpa! hjälp mig / http://enfinelin.blogg.se

puss :*

Nadja

28 sj? =) Hur så? =)

A N N A ♥

SV: Min är så tråkig får ta och fixa ditt någon snygging :)

Nadja

oki. =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: