Lippa gärsbloggar :)

| Vardag

shuuee alla grymt söta små amanda lovers ! filippa här =)
nu sitter jag typ 100 mil från amanda, är 3 min utanför karlstad i molkom, här bor min morfar, maria och erika(min moster) har firat jul här och blablabla.. jag är iaf nu med erika och hennes kompis nathalie. imorgon börjar ju mellandags rean så vi ska shoppa efetrsom jag har fått grymt mycket presentkort :)

AMANDA! GUD VA JAG SAKNAR DIG ! HELT SJUKT ASSÅ :O
haha förlåt jag har lite blogg torka men amanda ville att jag skulle gästblogga så att jag gjorde det nu.. :) vi hörs om några år när jag gästbloggar på amandas blogg igen, ha det så bra sålänge ! puss på ruuumpan ♥

amanda är min så ni kan stopap upp ett finger i .... och vara glada :)

Nadja

det var så lite. =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: