hissar & dissar

| hiss/diss

* facebook !
det är superkul, bilderna, vännerna och allt annat !

* folk som kan vara sig själva
som inte bryr sig om vad andra säger & tycker. de som följer sin egna vilja och gör det som de själva tycker är roligt. tummen upp till dom !


* playahead
jag har verkligen tröttnat, det är hur tråkigt som helst !

* de som skyller på alla andra
man ställer upp för någon och gör allt för att personen ska må bra och trivas med en.
men så fort det sker ett missförstånd och man börjar bråka så är allt ens fel. man ber om förlåtelse för misstaget men världen har gått under för dom. vänner igen kan man inte bli -.-
Bella

Precis.. Jag har också varit dum i mina dagar. men det gäller att lära sig av sina misstag..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: