by amanda

| Vardag
nu är filmen slut, den är så sjukt bra. ni har väl sett den ? om inte har ni verkligen missat något :)
men det är lugnt, ni kan komma och se den med mig... eller inte !
menmen, imorgon blir det stan med Ida. jag ska köpa en dator väska och en ny kamera. men det blir nog inte imorgon eftersom jag vill att min pappa är med och hjälper mig. men något inköp av kläder blir det säkert. jag behöver ju i allafall inte spara alla pengar jag har längre eftersom jag fick en dator utan att betala en krona :) menmen, nog om det. jag hoppas ni haft en bra dag, skriver om en liten stund igen. puss&kram <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: