by amanda

| Vardag

jag vet att du mår dåligt just nu och har det jobbigt.
men du vet att jag finns här för dig och gör allt för att du ska må bra.
han som orsaker problemen är ingen att bry sig om, han är inte värd dig.
tårarna du faller för honom är han inte värd att få.
du betyder så otroligt mycket för mig, för så många andra också.
du får aldrig försvinna för mig, jag älskar dig mest ' !
min alldeles egna angelica, vad hade jag gjort utan dig?

annie

tack gumman.. <3

mr.P är inte värd någon!

älskar dig mest



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: