by amanda

| Vardag
godmorgon sötnosar. vaknade för en liten stund sen av att telefonen ringde. men jag orkade inte gå upp och svara, det var hemtelen och säkert bara någon dum försäljare :) eftersom det inte gick att titta på twilight på min dator igår så ska jag nu sätta på den på tv:n. jag har redan sett den och den är så sjukt bra. men nu ska jag äta frukost och kolla på twilight. vi hörs efter, pussar !
ttildas.blogg.se

<min var perfekt ;)

Nadja

jo toppen. =) Vad fick du i julklapp? =)

my elfstrand

okej a men det blir bra, i början av nästa vecka kanske?<3

SANNA

Hej tjejen! :)

vad händer hos dej? :)



Kram.

Ness

haha okej :D

MyzaaN - Princess Pink

okejs så kul :D

ja då min jul var också bra kram

jenn

twilight är sjukt bra!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: