by amanda

| Vardag
jag kom hem för 30 minuter sen men fastnade framför tv:n för att kolla vem som åkte ut ur idol. och k*khuvud så åkte tove ut också, hon var ju bäst ! calle suger i allafall :) jag gick i allafall ut senare för att träffa emelie och linn. vi drog till ip och åkte på isen utan skridskor. efter en stund kom även annie och lippa och inte långt efter basse pavel och tage. det var mysigt tills klockan blev mycket och alla drog hem. men nu ska jag kolla bloggar och äta godis. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: