by amanda

| Vardag

nu har vi öppnat ännu mer paket, åh vad jag älskar det !
jag har fått en friis & company väska, mascara, 2 parfymer, 4 nagellack, 500 kr, 500 kr på nacka forum, 150 på ginatricot, twilight filmen, mysdress, fredperry kofta och mycket mer jag inte orkar skriva om nu. jag är överlycklig, om jag orkar fotta allt så kommer ni såklart att få bilder. jag hör av mig senare, vi ska snart fika. pussar amanda <3
här kommer lite bilder :)

jag&syster

maaaaat

jag,syster & matte !

släkt

hemsk bild, bjuder på mig själv ;)

Ness

vad bra :D

ser att din syster också fick en?

Matilda

Hoppas du haft en underbar jul älskling :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: