by amanda

| Vardag
har precis kollat på kalle anka och druckit julmust. snart kommer mamma och hämtar mig, syster och hennes pojkvän. vi ska då till mina kusiner och fira mera där, mysigt ! jag har fått en hel del så jag orkar inte sitta och skriva allt. utan ni får bilder imorgon istället, synd bara att jag inte haft batterier på min kamera så jag har inga bilder att bjuda på. men jag kan säkert få bilder av therese sen. men nu kommer mamma, vi hörs sen. pussar


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: