by amanda

| Vardag

imorgon kommer det att bli riktigt dålig uppdatering som ni kanske kommer att förstå :)
jag tänkte bara berätta att jag först kommer att fira hos min pappa och runt 4 kommer mamma och hämtar mig så jag firar med henne hos mina kusiner. så jag kommer att blogga någon gång på dagen, om jag hinner. och på kvällen sen när jag kommer hem igen. i allafall så sitter jag hemma och lyssnar på musik, försöker komma på något intressant att blogga om men jag har faktiskt slut på idéer. förslag någon ? :) jag hoppas ni haft en mysig kväll. pussar amanda <3

Ness

nehe de menaru inte :O?

MyzaaN - Princess Pink

god jul vännen



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: