by amanda

| Vardag

hello :)
jag mötte ida i stan tidigare idag, vi drog till gamla stan och fikade. efter det åkte vi till centralen och kollade runt i hur många affärer som helst för att hitta det jag skulle köpa men det fanns inte. så jag sket i det. jag kom hem runt 6 i allafall, kollade lite på tv och åt sen middag. efter det pyntade vi och senare så åkte jag till mamma och hämtade lite saker. efter det åkte vi också till farmor för att hämta lite saker till imorgon. sen hem igen och pyntade granen. nu är vi precis klara och jag ska kolla guds tre flickor på datorn ;) pussar amanda<3
bilder i nästan inlägg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: