by amanda

| Vardag
hejhej :) igår gick vi och la oss runt 3, halv 4. vi sjöng singstar, satt framför datorn och tittade på film. vi vaknade klockan 10, eller vi hade ställt klockan då eftersom jag skulle vara hemma hos mamma klockan 12 för att julpynta. städarna kom även satt vi fick skynda oss. annie drog nästan dirket, jag & hanna gick till bagis och lämnade filmerna sen tog vi sällskap hem. nu sitter jag i allafall hemma hos mamma, har precis julpyntat och dammat mitt rum. slagit in paket och lite annat. ska snart gå och handla också. jag ska nog träffa annie runt 2 och lite senare tova förmodligen. hon har ju äntligen kommit till sverige, saknat henne otroligt ! men vi hörs senare, pussar amanda <3
ABSSOLUTAARNELA

tittar på tv =D

ABSSOLUTAARNELA

gissa kändis? :D

Lisa

fin bild=)

ABSSOLUTAARNELA

haha okej :D

Ness

vad gör du :)?

Bella

vad underbart! jag blev precis klar med alla julklappar. underbart skönt!

Hanna

Jättefin blogg ! :D

HANNAH

sv: yes :) händer då?

Lukia

Sötnos <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: