by amanda

| Vardag
hello :) nu har rikard precis gått och vi tjejer sitter och äter chips med dip. mums !
idag drog jag och hanna till globen. köpte en julklapp och åt glass på ben&jerry.
så köpte jag ett skärp till mig också, det får ni se sen !
efter det drog vi hem till hanna och hämtade grejer, sen till bagis och hyrde filmer.
vi mötte filippa och sen drog vi hem till mig och kollade på film.
vid 20.00 kom micke annie och rikard hem till mig. filippa drog så vi hade typ
krig i källaren. vid 11 drog micke och rikard drog nyss. vi hörs senare eller imorgon.
puss & kram från amanda hanna & annie :)
http://nels.blogg.se


Lisa

åh vad bra:D

Ness

vad mysigt, vare kul då :D?

Joakim

Bilden ser misstänksam ut hehe

Nadja

godmorgon soviit gott? =)

ABSSOLUTAARNELA

va gör du? :)

HANNAH

sv: gött :) jomen det e fint.

Bella

vad händer idag då? :D kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: