by amanda

| Vardag


jag hatar att det alltid blir fel mellan oss.
jag vill ha tillbaka tiden när det bara var du&jag.
då var allt som bäst.
åh, jag saknar dig verkligen.
jag älskar dig lillasyster, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta !








Nadja

Jag ska röja och kolla film. =) Vad ska du se för film?

Lisa

jag har lagt till dig, lägger du till mig=)D?

Ness

idag har vi varit i lycksele, va ha du gjort då :)?

AZRA

alltid lika jobbigt o bråka med någon man tycker om ;

Anonym

hejjhejj allt bra idag ? :)

Anonym

hejjhejj allt bra idag ? :)

ABSSOLUTAARNELA

hur mår du? (:

E M E L I E ♥

SV: jadu, varit med kompisar :)

själv? :)

M

Förlåt för att jag är som jag är mot dig amanda

jag saknar dig också

Men jag slutar aldrig älska dig syster, det vet du

Vad som än händer och hur mycket vi än bråkar

Du är underbar

/ din matilda'



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: