by amanda

| Vardag
jag bloggar nu istället för jag har ändå ingenting att göra. det är äntligen lov och igår efter skolan drog jag till stan och mötte min syster och hennes kompisar där. vi fikade på espresso house, shoppade lite och sen drog jag och mötte filippa annie elin evelina muffe leo och matte. vi stog vid tunnelbanan och frös, evelina och elin drog hem. matte drog för att äta. leo och matilda är bäst ville jag bara påpeka muffe vet jag inte. jag annie och lippa drog i allafall till espresso house igen. jag köpte chailatte, mums ! annie vanlij latte och filippa varm choklad :) efter det träffade vi leon emil och nemo (oliver). vi drog till hammarbyhöjden. stog och snackade, värmde oss i en port och ja :) sen drog de hem igen. så jag filippa och annie gick hem till filippa. dunkade musik och åt middag. sen hem till matte igen för att sova där. vi städade galet mattes rum och sen kollade vi på film, snackade och lyssnade på musik. klockan 5 somnade vi och jag gick upp 10. jag skulle hem för att fira min syster. så jag drog hem, städade rummet och bytte om sen kom gästerna. vi åt lunch och fikade sen drog dom. jag drog ut och mötte matilda och denise i farsta. kollade runt och dom köpte lite. vi träffade även emil och jerry snabbt. sen drog vi hem till matilda och nu ska vi snart äta. jag hör av mig senare med bilder, pussar amanda <3
emma

sv; inte så mycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: