by amanda

| Vardag
hej sötnosar. förlåt så jätte mycket för den dåliga uppdateringen men jag har precis kommit hem och igår så hade min syster datorn så jag hade ingen att blogga på. jag ska ta gårdagen från början :)
efter skolan så drog jag först hem för att göra lite småsaker och sen drog jag till min frisör och klippte mig. efter det mötte jag filippa och vi gick hem till henne och åt mackor. efter det drog vi till gården och chillade men drog hem runt halv 9. kollade på tv och sen somnade. idag hade vi skolan och sen efter drog jag hem, väntade på mamma och åkte sen till farsta för att köpa nya skor. mina uggs gick sönder igår så jag lämnade tillbaks dom och nu har jag köpt ett par nya mocka skor. i allafall så kom vi hem för en liten stund sen och ska snart äta och sen ska jag och elin till gården med många fler, i think ? jag och några kompisar har i allafall tema veckan den här veckan, igår var vi fjortisar, idag emos och imorgon .. =d så jävla kul, ni får bilder från idag lite senare idag eller imorgon. men ni ska få lite få bilder från igår nu, jag bloggar ikväll. pussar amanda <3



my elfstrand

FRÅGESTUND I BLOGGEN!

FRÅGA VAD NI VILL!

PASSA PÅ, AVSLUTAS IMORGON KVÄLL! :D

Bella

Sköna bilder!

Anonym

aaahh! jag dör ...XD

Hanna

Hahah, <3

Elin

haha snyggg man får vara "fjortis" ni vet



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: