by amanda

| Vardag
halloooo ! =d jag kom hem för en liten stund sen och ska bara blogga jätte snabbt. systers pojkvän har egentligen datorn men snäll som han är så fick jag låna den en snabbis eftersom datorn i mitt rum håller på att rensas. idag slutade jag en timme före filippa som jag skulle vara med så jag gjorde matte så länge. efter det drog vi hem till wille där venne wille tage thrife pavel och kanske någon mer, kommer inte ihåg. vi drog ut sen för att vi inte fick vara kvar. jag venne filippa och pavel skulle åka till venne i västerhaninge men han fick inte och drog hem så vi pavel drog också. jag och filippa gick hem till mig och åt middag sen drog vi till gården. chillade med många och hade trevligt. sen drog jag hem och kom hem för en liten stund sen. bilder kommer i nästa inlägg, pussar !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: