by amanda

| Vardag

tjoooooo :)
jag och filippa sitter hemma hos mig och dricker te, vi har bytt om till myskläder och ska förmodligen sjunga singstar snart ! hon sover hos mig idag. jag bloggade aldrig innan jag drog från norrtälje tidigare idag men jag hann inte. låg och kollade på film och sen skulle de andra till stan så jag gjorde mig i ordning och tog bussen hem. filippa mötte mig med tunnelbana och vi drog till stan för att träffa tage wille pavel filip och oscar/oskar. vi stog i fattig och sen centrum en liten stund. efter det drog vi till stan och chillade men när killarna drog så gick vi till donken. käkade och träffade sen killarna igen. vi tog tunnelbanan till kärrtorp men jag och filippa gick hem till matte istället där matte muffe och leo var. vi gjorde typ ingenting tills muffe drog och det blev lite småbråk haha :) sen tog jag och filippa bussen hem till henne, hämtade hennes grejer och sen till kärrtorp för att träffa annie pavel och tage. vi gjorde typ ingenting, åkte lite tunnelbana och sen drog killarna. vi träffade muffe leo och matte igen men vi drog hem. chillade och åt middag. men nu ska vi dra, pussar amanda <3

C E C I L I A ♥

=) <3

Vad händer hos dig på julafton då? ):D ♥

Anonym

gött de ska bli med våran ''grej'' i veckan ;)=<3

Du vet inte



Hoppas du haft en trevlig helg.



Följ en av sveriges största hip-hop bloggar och ta del av olika tävlingar och få chansen att se något som ingen annan gör.



MVH

Du vet inte crew

hermy

vill du se mig dansa med kat deluna så gå in på http://heeermela.blogg.se/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: