by amanda

| Vardag
hejhej =D vissa av er kanske inte ens är vakna nu eftersom det faktiskt är ganska tidigt (a) men jag är vaken, och gissa vad jag har gjort ? jo jag har firat lucia med therese mormor och lite fler släktningar. och gissa när jag gick upp? halv 7 ! jag blev tvingad men det var faktiskt ganska mysigt. vi kom precis hem och jag tänke vila lite. senare idag så tänkte de andra gå och kolla på något lucia tåg men jag vill hem och träffa mina underbara vänner så jag tar nog bussen hem. men vi hörs senare, pussar amanda <3
emma

sv ; samma här :) händer idag? :)

Amanda Matanovic

FIN BLOGG DU HAR!

Vad ska du göra idag? :)

-----------------------------------------

GÖR GRATIS PERSONLIGA DESIGN LÄS MER I MIN BLOGG!

C E C I L I A ♥

Svar: Tack gumman! :D

Jag blir jätte glad =) ♥

Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: