by amanda

| Vardag
hej sötnos ! förlåt för den dåliga uppdateringen både igår och idag men jag har inte haft tillgång till dator. eller jo men jag har inte haft tid. igår efter skolan så drog jag annie wille venne tage emil muffe leo och micke till wille. vi kollade på film och chillade men när hans mamma kom hem drog vi till matte istället där han och lippa var. vi kollade på yttliggare en film och sen drog vi ut. vad som hände där efter skrivs inte ner eftersom folk som inte borde läsa min blogg gör det ! :) annie och lippa sov i allafall hos mig men drog klockan 6-7 på morgonen för att träffa matte och dom? :o jag pallade inte följa med .. jag somnade om och vaknade några timmar senare av att mobilen ringde. så jag gick upp och plockade undan lite och gjorde mig klar sen tog jag och pappa bilen till norrtälje. drog hem till thereses (pappas flickvän) mamma och fikade och sen ut på stan. kollade runt lite och åt sen lunch på resturang. efter det drog vi hem och jag har suttit framför datorn och letat info om hawaii eftersom vi håller på med det i skolan. men nu ska jag dra, ska kolla lite bloggar och senare ikväll får vi gäster. puss & kram amanda <3
cornelia

det stavas C O R N E L I A inte A M A N D A , fel där amanda XD <3333333333



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: