by amanda

| Vardag
hello sweeties ! jag har precis duschat, skönt :) jag kom hem runt 7, det var så otroligt kallt ute plus att jag behöver plugga till provet vilket jag ska göra så fort jag bloggat klart. idag efter skolan drog jag till stan med matilda, köpte lite julklappar och drog sen hem till wille där wille venne tage och matte var. vi kollade på film och satt lite framför datorn. matte drog och vi andra stannade kvar. sen drog vi också ut, alla utom wille. men han kom senare igen :) vi stog i centrum pågrund av en sak, väntade i alf på kantima sötnos. vi var många där men orkar inte säga alla, men denise och annie var i alf där <3 men nu ska jag plugga, pussar amanda ♥


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: