by amanda

| Vardag
hej mina söta läsare :)
jag har precis ätit middag och kom hem för inte så länge sen. jag har varit på gården med massor och chillat. men innan det var jag och filippa och fikade i gamla stan, mysigt ! efter ett tag kom matte och leo och gjorde oss sällskap med vi drog nästan direkt till kärrtorp. muffe kom dit och även pavel och venne. men jag och filippa började bråka med venne och pavel så det blev riktigt misslyckat. elin kom också en liten stund ! venne och pavel drog med lättnad och vi andra gick till pizzerian för att äta pommes. sen drog elin hem och vi andra drog till gården och ah .. men nu ska jag ladda in bilder, pussar amanda <3

Maja

va gott det ser ut!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: