by amanda

| Vardag
hallu  :)
förlåt för den dåliga uppdateringen idag men jag har inte haft tillgång till dator förens nu. jag gick upp runt 10 imorse. duschade och fixade mig. klockan 12 åkte vi hem ifrån påväg till norrtälje. när vi kom till norrtälje så åt vi lunch på donken och skjussade sen therese till sjukhuset. efter det åkte vi och hämtade syster och matte för att skjussa dom till rådmansö. vi skjussade dit dom och åkte sen och hämtade tess igen. efter det åkte vi hem, tog upp alla saker och sen blev jag skjussad till stan för att träffa elin som också var här :) underbart !
vi gick och fikade och kollade runt lite, nu har vi precis kommit hem till mig och ska snart äta middag, tacos. klockan halv 9 blir det bio här i norrtälje där dom har 2 sallonger :o vi ska i allafall se avatar. jag bloggar när vi kommer hem igen, elin sover här. kisses ;)<3
A N N A ♥

SV: Hej, nja kan jag inte påstå, aldrig roligt när folk i ens närhet går bort, sj dÅ?

A N N A ♥

SV: Min farmors syster :/ Men ja hon bodde i samma hus som oss.



Okej skönt det.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: