by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare men har gjort annat. när my kom till mig runt 4 så drog vi till globen där annie och natou var. åt varsin paj på donken, kollade runt lite och åkte sen till kärrtorp. åkte runt med tunnelbanan lite och drog sen till kärrtorp där vi stog i centrum och väntade på matte. när han kommit åkte vi till gården och chillade. lyssnade på musik och träffade vänner. klockan 9 ungifär drog jag och my hem till mig och åt middag. kollade på twilight och vid 11 drog hon hem. jag kollade klart på filmen och efter det spelade jag sällskaps spel med syster och hennes pojkvän. men nu ska jag fortsätta skicka över bilder, bloggar senare. imorgon åker jag till norrtälje men kommer hem på lördag igen. pussar amanda <3
Anonym

Anonym

märks inte min statestik har stigit med över 20 st sen jag kom hit :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: