by amanda

| Vardag
hej alla sötnosar där ute :)
jag sitter nu igen och laddar över bilder från gamla datorn till min egna, det tar sjukt långt tid men det är det värt när allt är klart. håller på att bråka med en fi**a också, jag och mina girls :) men nu ska jag fortsätta, ganska kul faktiskt. ska bara berätta vad jag har gjort idag. jag mötte annie och olivia i kärrtorp runt halv 4 tror jag, vi åkte till globen och hade underbart roligt. kollade runt och jag köpte en bh. drog till gården snabbt efter det men det var sjukt segt där så vi åkte runt fram och tillbaks med soli och julia. efter ett tag drog de så vi åkte till kärrtorp och satt där med kenny benny och thrife. men nu ska jag dra, pussar och kramar amanda <3

jag saknar er ..


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: