by amanda

| Vardag
nu har jag gett upp med att skicka alla bilder, jag har ännu bara skickat 4 album fast jag hållt på typ hela dagen. förutom då som jag kollade på film. nu sitter jag i allafall och lyssnar på musik och snackar med några på msn. funderar på att testa ännu en gång om det går att kolla film på datorn men gjorde det igår så det går typ inte. ska fixa det imorgon när jag kommer till pappa igen. imorgon ska jag i allafall vara med annie och svante, kanske joel beroende på om han skulle träffa sin flickvän. men nu ska jag svara på komentarer, pussar :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: