by amanda

| Vardag

hejhej :) jag har precis kommit hem till annie och ska snart äta. sitter här med min laptop eftersom annie ville att jag skulle ta med den hit. det har varit en lyckad shopping dag och jag har faktiskt köpt en del. ni får se det imorgon när jag kommer hem. jag elin och annie var där men elin drog när vi skulle åka därifrån. jag och annie drog hem till mig och hämtade grejer sen drog vi hem till henne. men nu ska vi börja laga maten, och sen hem till matte för att träffa matte leo och muffe. vad jag vet, aja. pussar amanda <3
kolla mitt nya armband ;)

Nadja

gick det bra idag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: