by amanda

| Vardag
jag skriver det här för att jag vill att du ska förstå att du verkligen var en viktig del i mitt liv. jag vet att du redan glömt mig, glömt det vi delat. jag kommer aldrig att glömma. jag är inte helt säker på om det är dig jag saknar eller det vi hade .. det vi hade var speciellt, du var speciell för mig. jag kan inte låta bli att låta tankarna glida tillbaka till tiden som vi hade tillsammans. den betydde så mycket för mig. du var min bästevän, jag förväntade mig antagligen för mycket från dig eftersom jag blev så besviken. jag undrar varför. var det bara jag som mådde dåligt eller gjorde du också det? brydde du dig lika mycket som jag ? ibland önskar jag att jag kunde läsa dina tankar .. förstå hur du känner eftersom jag aldrig får svaren när jag frågar. jag har gått vidare, skaffat ett nytt liv där du inte existerar längre. jag önskar bara du förstog hur jag en gång kände. hur svårt det var för mig. fast det verkar vara omöjligt hur mycket jag än försöker beskriva. jag har gett upp, det du har att erbjuda duger inte längre för mig. helt värdelöst .. varför hände det som egentligen inte behövde hända ? men det kanske var lika bra. du har det bättre nu, det vet jag att du har..
jag saknar dig verkligen
cornelia : )

sv; tack! : )

vem handlar texten om ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: