svar på tal

| Svar på tal

Anonym: Jag ska polisanmäla dig för att ha lagt ut min Ip adress! PUSS!

svar : hahahahahahahahaha, årets roligaste skämt =) om någon av oss skulle anmäla så vet du själv vem som kommer råka mest illa ut. jag har andledningen, inte du. jag lägger ut vilka ip nummer jag vill, du valde ju att komentera bloggen. synd för dig

Mathilda

Hihi (:

M A T H I L D A ღ

Du får gärna delta i min egna veckans blogg:)♥

Det enda du behöver göra är att kika in på min blogg, leta upp "Veckans blogg - info&anmälan", skriva en kommentar att du är med, så får vi se hur många som anmäler sig! :) Jag kommer välja ut ca 5 stycken. Du har idag och imorgon (lördag-söndag) på dig att anmäla dig, jag väljer antagligen ut någon under måndagen.

moa♥

jajamen=) Känner du Sanna sehlstedt från stockholm?=) ♥

ida

hon/han kan faktiskt anmäla dig för det .. det är personlig information och det är mot lagen .. :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: