svar på tal

| Svar på tal

Anonym: fett bortskämd !! palla städare ..

svar : haha har du någonsin varit hemma hos mig och sett hur stort det är här eller ? bara för att du själv inte har råd.

Anonym: Wtf?
"horunge kan jag inte heller vara eftersom jag är oskuld"
Är du cp eller? Kan du visst vara, om din mamma är en hora det vill säga.
"Hor-unge"
En horas unge, got it?

svar : du kanske har rätt, bra där =) fast fortfarande jävligt fel .. min mamma är ingen hora, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. du snackar för mycket om dig själv gumman. och fortfarande vågar du inte skriva namn ?

Anonym: har hon blogg ?

svar : nej jag tror inte det, men vet inte

FS

sv: Ja, eller var* :/

haha =)

Anonym

asso bara för ni e för lat för att orka städa sj ?

Stora Syster

Alla prioriterar olika saker i livet. Om vran pappa vill priotitera att betala för städare är det upp till honom. Och kallar du en helt främmande människa för hora, har du inte en aning om vad det betyder. Väx upp!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: