MANDU & IDA

| Vardag
 
känslan när jag är med dig, den är helt underbar. du betyder så otroligt mycket för mig, om du bara visste .. vi har gått igenom så mycket du och jag. tårar & glädje, bråk & lycka. tänk efter, så många minnen vi har tillsammans. som när du sov hos mig i fyran och vi hade så brottom till fritids att vi glömde stänga ytterdörren. och när min macka började brinna i micron. som när jag skulle sova hos dig men du ville ha radion på när vi skulle sova, så jag åkte hem thaha =) när du och jag hängde i skarpnäck 2 dagar i rad på jakt efter 3 killar vi letade efter men inte hittade.. och alla gånger vi bara varit, chillat och haft så otroligt roligt. du är en av de som fått mig orka leva kvar på jorden, du har hjälpt mig igenom så mycket. tack för allt som du har gjort för mig, jag älskar dig. Ida Comstedt Centerlid i mitt hjärta.





Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: