hissar & dissar ;

| hiss/diss


* nya kläder

skolan har börjat igen och det är alltid roligt att visa upp sig med sina nya kläder. vem blir inte glad av att få nya kläder ? jag själv hoppas på att någon dag i veckan få gå och höstshoppa med mamma.

* platt tångar
helt ärligt skulle jag aldrig klara mig utan min platt-tång. det var ett tag sen jag plattade nu eftersom jag inte haft orken. men att vara utan platt-tång skulle aldrig fungera. jag hade inte klarat mig alltså ! tummen upp för den =)

bild lånad från google

* tandläkaren
imorgon ska jag till tandläkaren och det känns rent ut sagt förjävligt. jag är jätte rädd för att jag ska ha hål, eller att jag ska behöva tandställning, att de ska ryka ut några tänder på mig. hur som helst så hatar jag tandläkaren. fast det är ju alltid nice med frächa tänder =)

* att vara sjuk
okej man slipper skolan men det är riktigt tråkigt. man sitter hemma och gör absolut ingenting. man får inte gå ut och orkar heller inte göra något. det är trist framför datorn eftersom ingen är hemma så det finns nästan ingen att chatta med eller så .. skit tråkigt =)

bild lånad från google



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: