by amanda

| Vardag

hello sweeties. nu är jag tillbaka, har ni saknat mig ?
jag kom hem en dag innan räknat, jag tog nämnligen bussen hem imorse och blev sen mött i tekniska av filippa. så nu sitter jag och filippa hemma hos henne. hon var så snäll och lät mig låna hennes dator medans hon packar. vi ska sova hemma hos mig ikväll och hon åker till örebro imorgon så eftersom jag inte träffat henne på nästan en månad så vill jag umgås med henne så mycket som möjligt innan hon åker så det kanske inte blir så mycket mer uppdatering idag. men bildbomb kommer ni få ikväll eller imorgon, vi får se =) den här veckan har faktiskt varit ganska seg. jag har kollat på minst två filmer varje dag. vi har åkt ålandsbåten igen och vi har varit inne i norrtälje och shoppat lite smått. spelat minigolf har vi också gjort, grillat en del och haft gäster. jag har tagit lite bilder från nästan alla dagar så ni får dela min vecka lite =) igår var det elmsta natta, för er som inte vet vad det är så är det en gång varje år. stånd och karuseller + affärer är öppna till 12 tror jag. jag såg i allafall världens snyggaste kille där, men vågade inte gå fram och be om nummer när jag var helt ensam med min familj + att han också var det "/ men nu ska vi snart gå och lämna en film filippa hyrt och sen dra hem till mig. jag bloggar nog senare, pussar amanda.

jag tage och filippa ! <3

bild tagen av melker.

Emma

fin blogg du har! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: