by amanda

| Vardag
om jag bloggar mera idag är tveksamt. jag har ont i huvudet + att jag är ensam hemma så ingen kan sörva mig det som behövs (a) är man sjuk så är man .. nejdå men pappa kommer hem snart, han skulle åka och fixa en snabb grej bara. jag kommer att vara hemma imorgon också så jag uppdaterar när jag vaknar eller när jag orkar. orken finns ju inte alltid när man är sjuk. menmen, nu ska jag gå och kolla vikten. det var ett tag sen, om ni har tur så får ni se. men förmodligen inte =) puss i roompan
Hannah

jobbigt att va sjuk ,hoppas du mår bättre sen :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: