by amanda

| Vardag
godmorgon bloggen. jag vaknade lite innan 10, alldeles för tidigt för att vara mig men det är skönt att komma upp i tid ibland =) jag bloggade aldrig igår kväll för jag gick och la mig mellan 11-12 för jag var så trött. jag gick ut igår kväll och träffade filippa m. en liten stund. vi gick och pratade + gungade tills pappa ringde och sa att jag skulle komma till mamma för att han skulle hämta mig där. så åkte vi och handlade lite och sen hem. jag kollade lite på tv och sen gjorde jag mig klar och la mig. jag ska alldeles snart hänga tvätt och sen ringa och väcka annie om hon inte redan är vaken. vi ska ju träffas idag, jag vet inte vad vi ska göra än. men hon ville träffa någon så det blir nog så. men jag bloggar senare, pussar amanda <3

bild på lukia från igår =) <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: