by amanda

| Vardag
nu har jag tittat lite på film, grease .. men orkade inte ligga kvar där så satte mig framför datorn igen. jag vill att det ska bli natt snart så jag kan sova men om jag går och lägger mig såhär tidigt så vaknar jag säkert inatt och inte kan somna om. vi får se om jag kan gå till skolan imorgon, det märker ni i allafall. jag börjar 9 imorgon så jag hinner blogga innan om jag ska till skolan. ska jag inte, så blir det nog uppdatering senare eftersom man blir så trött av att vara sjuk ! snackar med steven och victor på msn + smsar med michael. ska logga in på facebook nu, puss


bilder lånade av filippa tvilling


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: