by amanda

| Vardag
jag är verkligen inte trött men det är skola imorgon och då måste man komma upp i tid. ska dock både sminka mig och platta håret imorgon så jag ska bli väckt 30 minuter tidigare än vad jag brukar. vi börjar 9 imorgon, undra hur länge vi ska vara där ? menmen, jag har så sjukt ont i halsen. jag vet inte när man när pappa säger till att det är läggdags går jag och lägger mig eftersom jag redan har borstat tänderna och det.. ska också läsa lite + smsa. jag bloggar imorgon på morgonen om jag hinner, beror också på hur jag mår. godnatt för ikväll då, pussar amanda <3 glöm inte komentera !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: