by amanda

| Vardag

tjo allihoppa. dagen vart inte riktigt som planerad .. när jag kom till matilda så kände vi båda oss så sjuka så det enda vi orkade var att dricka te och kolla på tv. tills vi ringde mommo och shaian och frågade varför de inte svarade på sms, då är de på något gym och inte ska komma (?) vi ba aha så la vi på.. jag och matilda gjort toast + smootie och kollade på film - harry potter ! (a) vi såg på halva tills vi bestämde oss för att åka till de och kolla på deras träning. de skulle möta oss i centralen men när vi är där så är de fortfarande hemma -.- så vi åkte dit och fick vänta där i 15 minuter. menmen, vi åkte till ip där de skulle ha träning, kollade lite och sen kom pappa och hämtade mig och matilda. vi skjussade hem matilda och sen åkte jag och pappa till någon kebab och åt middag. stannade också på hemvägen för att hämta en grej på hans jobb och vi åkte till mamma för att hämta kläder. stannade där en stund och snackade sen drog vi hem. men nu ska jag dricka gott te och knarka halstabletter. jag bloggar mera senare, pussar amanda <3

Anonym hahha Din nuub !

Hatar dig hahahha din idiot du ska inte komentera ellas blogg ftr du ? du så jävla avensjuk -.-

Skaffa egena pengar & kompisar om du är en liten nuub som går runt o tigga pengar bajs ! ahhah din hurrunge !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: