by amanda

| Vardag
nu är jag nyduscha, känner mig så fräch ! jag skulle precis leta efter mitt nagellack då jag kommer på att jag glömde de hos mamma i min väska. jag skulle egentligen åka till henne ikväll för att hämta min väska + kläder men pappa orkade inte skjussa och jag pallade inte gå så jag gör nog det imorgon istället. jag får helt enkelt gå utan nagellack imorgon, det var länge sen :o imorgon så skulle alla tjejer till grönan, skit många av tjejkompisarna och självklart kan inte jag och matilda följa med för att vi lovade shaian och mommo att träffa de .. aja, vem vet ? ett mirakel kanske sker .. (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: