by amanda

| Vardag
nu sitter jag hemma hos pappa och dricker cola ! mums (a) matilda har precis gått härifrån, hon fick tyvärr inte sova hos mig pågrund av en otroligt dålig andledning.. men hon kanske ska sova här imorgon istället, det beror på när skolan börjar på onsdag. så jävla trisst ! jag saknar redan första dagen på sommarlovet .. jag börjar ju ny klass efter sommaren så det ska bli spännande men saknar såklart min gamla klass. idag i allafall så tog det otroligt lång tid innan filippa matilda och elin var klara så jag väntade på de kanske i 2 timmar men det var lugnt så jag hann äta lunch hemma och så.. jag mötte filippa och matilda i skärmarbrink sen åkte vi till slussen och mötte elin. vi åkte vidare till t-centralen där vi blev uppmötta av shaian och mommo. vi åkte tillsammans till flempan, flemingsberg (?) helt öde .. och gick till ciko (stavning?) för att han skulle komma ut. han kom såklart efter många minuters väntade fast det var lugnt =) vi gick till någon gräsplan där de sa att alla var fast när vi kom dit var det kanske 7 stycken där. hela flempan eller ? skulle faktiskt kunna tro det (a) men det var skit tråkigt så vi gick till någon park brevid planen och satt där en stund tills vi gick till någon annan park (?) och chillade där. satt där ganska länge utan att så mycket hände. ciko drog så vi andra åkte till visättra tror jag det hette. kollade på ishockey typ men var skit tråkigt så vi drog. vi tjejer åkte hem och de stannade kvar. elin och lippa drog till älta så jag och matilda gick hem till mig. åt middag och spelade sen dansmatta och singstar sen drog hon. massa bilder kommer, pussar amanda <3










Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: